תקיפת הקצין: "בערב פסח התחיל קמפיין, פטירת הגר"ש ואזנר עכבה את הביצוע"

    ארי וידר 4 Comment on תקיפת הקצין: "בערב פסח התחיל קמפיין, פטירת הגר"ש ואזנר עכבה את הביצוע"
    21:40
    11.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on בישראל מעריכים: בבית הלבן מנסים 'לרדת מהעץ'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תקיפת קצין צה"ל דתי שביקר בשכונת מאה שערים ביום שישי האחרון לא הפתיעה את הציבור המתגורר בשכונה. "חיכינו לזה" אומרים אחדים מהם לאתר 'קול חי'.

    "בפסח האחרון שוב הודבקו מודעות ברחוב מאה שערים נגד החרדקים, ורק היה זה שאלה של זמן מתי זה יתפרץ" אומר לנו אחד התושבים המתגוררים בלב ליבו של רחוב מאה שערים.

    "לדעתי מה ששיבש את התוכניות" הוא מוסיף "היה הטרגדיה שהייתה בהלווית הרב וואזנר – דבר שהשפיע על השיח ולכן בהזדמנות הראשונה שהייתה ראינו בבית שמש השפלת חייל, ועכשיו את התקיפה".

    במודעות המדוברות נראו בין היתר חיילים בעלי חזות חרדית כאשר הם כביכול טובלים במקווה טהרה ומחזיקים בידיהם עיתונות חילונית תחת הכיתוב "טובל ושרץ בידו". מודעות אלו באו למעשה להפוך את תדמית החיילים החרדים לכאלה שכביכול קופצים על כל העולמות.

    מסתבר שתקיפת הקצין זעזעה גם גורמים בתוך העדה החרדית. "אסור לנו להדמות לערבים" אומר לנו אחד מהגורמים בעדה החרדית "אמנם אנחנו בהחלט חושבים שבעקבות חוק הגיוס צריכים חיילים לא להרגיש בנוח להגיע לשכונה, אבל מכאן ועד תקיפה פיזית יש הבדל עצום, ולדעתנו מדובר בקומץ קטן מאד של אנשים שדוגלים בשיטה הזאת, גם בתוך הגורמים הנחשבים קיצוניים הם קומץ קטן".

    עם זאת מביעים בשכונה פליאה על הקצין שביקר שם "חייל בהחלט צריך לחשוב פעמיים אם להכנס עם מדים לשכונה כי זה מעורר סתם פרובוקציה" אומר לנו התושב.



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      הם חולי נפש…. ואם תגידו לאדם לדוגמא שלא יאכל כשר כי זה התגרות…. זה לא רק כמה משוגעים זה בעיה בחינוך. שילד בן 7 נשכב על הרצפה כדי שהחייל לא יוכל לברוח עם הרכב. זה בעיה חמורה בחינוך.!

    2. 3

      הם לא שווים שנתייחס אליהם חבל סתם להוציא עליהם עצבים

    3. 2

      אין דרך היהדות החרדית באלימות (כל זמן שזה לא מצב של סכנת חיים)
      אבל את הטענה העיקרית אמורים להפנות אל החייל למה הוא בא להתסיס.
      למה לו לעורר פרובוקציות. הוא צריך לדעת שכניסה לאיזור חרדי עם מדים הרי היא כהתרסה.